Lastbil, inget regn och "Hjälp!"

Idag har det inte regnat. Än. Wohoooo!!! Och det bästa av allt är att jag är ledig idag. Eller ja jag måste plugga en hel del men jag slipper gå till jobbet allafall. Alltid något. :)

Var en sväng till leksaksaffären förut och köpte en lastbil med flak till min systerson som fyller 4 år nästa vecka. Det enda han önskar sig är "en lastbil med två flak". Den lastbil som han ägde tidigare har tydligen gått sönder så nu har han tjatat om "en lastbil med två flak" sen dess. Det där med flaken är tydligen jätteviktigt så nu har jag letat stan runt efter en stor sådan. "Barnens Hus" vid ICA Maxi hade som tur var en sån som går att ha i sandlådan också.

Nu ska jag fortsätta plugga juridik. Jag har en inlämningsuppgift som ska vara inlämnad idag och på onsdag har vi tenta. Ikväll ska jag ta en paus och se på "Let's dance" och "Hjälp!". Det sistnämnda programmet är ett av mina favorit-humor-program!

image178
















Bild: tv4.se.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits