Natten mot tisdag

I söndags mådde jag skitdåligt. Huvudvärk, illamående och slöhet gjorde min dag väldigt tråkig. Sov mest på soffan men en liten promenad hann vi med ändå. Sen blev det pizza och lite mys framför tv:n.

Igår var det jobb igen och sen såg jag favoritserien "Anna Pihl "på tv 4 och festade med cheddarpopcorn. Nu ska jag ju inte jobba på en hel vecka och det känns underbart!!! Jag har en jättehög med skolprojekt  och en tenta som måste fixas i veckan men det känns som en baggis jämförelsevis.

Nu måste jag sova några timmar innan det är dags att gå upp igen. Ska lägga mig och läsa lite också. Just nu läser jag "Snabba cash" av Jens Lapidus. Godnatt!


Kommentarer:
Postat av: Picturesofyou

Hej hej, ja visst är lampan snygg :) Den kommer från Europa Möbler, EM. Du kan kolla in den här:
http://www.em.com/index2005.asp?avd=sortiment&sub=typ&sida=sortiment_produkt&Modell=&ProductType=33913

Postat av: Lindsay

Tack för snabbt svar! :)

2008-03-18 @ 17:23:11
URL: http://lindsay.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits