Spring, spring

Oj, veckan har bara rusat iväg. På torsdagen firade vi med släktkalas och massa onyttigheter. Många kom, åt och drack. :) Igår var vi båda lediga och då tog vi bilen in till stan för att uträtta lite ärenden. Till lunch blev det thaimat och till middag räkor med limeaioli. Mums! De nya tapeterna är införskaffade och lite nya kläder till älsklingen. Jag fick nya Amelia och djungelvrål. :) Sen åkte vi hem och tittade på "Let's dance".

Idag har varit en riktigt soft dag. Älsklingen har varit med en kompis och meckat med bilar. Jag har promenerat ihop med Karina och sen åt vi lunch ihop, Teriyaki-spett med ris. Efter det åkte jag hem och tvättade kläder och sen nu ikväll har jag tittat på Melodifestivalen. Imorgon blir det jobb tidigt så trevlig helg på Er! ♥

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits