Bokmal

Som bekant så älskar jag böcker och att läsa. Efter det tråkiga som hände i helgen så kände jag för att muntra upp mig själv lite med en bokbeställning från Bokus. Tycker faktiskt att jag är värd en liten present efter allt röjande här hemma idag.

image253 image254 image255 image256

"Berlinerpopplarna" av Anne B. Radge.
"Tusen strålande solar" av Khaled Hosseini.
"Mig äger ingen" av Åsa Linderborg.
"I denna ljuva sommartid" av Mari Jungstedt.

image257 image258 image259 image260

"Att älska som en porrstjärna - en sedelärande berättelse" av Jenna Jameson & Neil Strauss.
"Den nakna sanningen"
av Linda Rosing & Daniel Nyhlén.
"Systrar i jeans - Fjärde sommaren" av Ann Brashares.
"Doktor Dahlqvists guide till bättre hälsa och viktkontroll" av Annika Dahlqvist. (Är nyfiken på denna eftersom den påminner om mitt eget tankesätt angående mat.)

Alla dessa till en summa av 415 kr. Som vanligt är det en salig blandning av genre men det är så härligt för jag slukar verkligen "allt". :-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits