Fredag

Känns faktiskt lite bättre idag. Idag har vi varit och shoppat lite kläder till mig och en skjorta o slips till sambon som han kan ha på begravningen nu på måndag. Jag köpte en cerise kofta, ett par beiga pirat-"chinos" och en vit topp. Får se om jag behåller allt. Det är egentligen sommarkläder jag behöver, främst nederdelar och/eller tunikor/klänningar som man kan ha leggins till.

Jag börjar få lite färg på kroppen trots att jag inte har legat och solat speciellt mycket. På balkongen har det nästan varit för varmt idag så det lär väl bli likadant i helgen(?). Då inte ens en vindpust kommer heller så känns det nästan outhärdligt :), men nu på kvällskvisten är det riktigt behagligt ändå. Funderar på att sätta mig ute en stund och läsa lite. Har hållt på med "Bröllopsgåvan" bra länge nu så det är nog dags att läsa ut den snart. Kanske ikväll?

Imorgon ska vi åka ut i skärgården och ha picnic, bada och sola. Så skönt med en riktig slappardag också. Får se om jag vågar ta ett premiärdopp?! Vem vet...

Nu: Balkongen + boken. Kanske man ska lyxa till det med en Xider också (jag har ju kvar några sedan nyår!).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits