Namn

För ett par veckor sedan så satt jag och funderade på namn. Fina namn. Vackra namn. Sådana namn som mina eventuella framtida barn skulle kunna heta. Jag kom då på ett nytt flicknamn som jag tyckte var fint och jag tänkte då att det ska jag pränta in på den mentala namnlistan. Sagt och gjort så tänkte jag inte mer på det. Förrän igår. Då slår jag upp en av helgens dagstidningar och får se en födelseannons bland annonserna. Inget ovanligt med det egentligen men. :).. nu faller det sig så att det var mitt ex nyfödda dotters annons som jag råkade få syn på. Jag hade ju ingen aning att de väntade nummer två så därav kändes det lite märkligt att dottern har fått samma namn som jag kom på för några veckor sedan. Blev lite paff för det var ett så märkligt sammanträffande plus att hon föddes ungefär i samma veva som jag satt och funderade. Life is magic! :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits