Vecka 20

Nu har veckan startat för länge sedan ;) men jag har inte en fungerande dator hemma så nu blir det lite bloggat tyvärr.
Annars så kommer veckan innebära mest jobb, chefen är bortrest en vecka så jag får slita ihjäl mig så länge. ;) Nä, men jobba mycket mer än vanligt alla fall, men det är ju bara kul. :)

Längtar efter nya Sex & the city-filmen gör jag också. Här är en sån läcker bild på Sarah Jessica Parker, tycker jag.

image232

Veckans todo-lista:

  • Fixa trasiga datorn. Helst igår! :)
  • Jobba hysteriskt mycket.
  • Söka ett heltidsjobb i sommar. Viktigt!
  • Maila min doktor. Viktigt!
Övrigt: Umgås med vänner på onsdag kväll = besök på restaurang med god mat & dryck. Hälsa på K hemma hos henne på torsdag. Picnic med vänner på lördag i ett knökfullt Slottskogen (Göteborgsvarvet).

Hoppas ni har en fin vecka! ♥

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits