Vecka 22

Blä ingen rolig dag idag. Igår dog en nära familjemedlem på min sambos sida :-(. Så idag när jag borde plugga hysteriskt mycket så har det mest varit att "ta hand om allt", städa, tvätta och annat viktigt vardagsgöra. Nu har jag tryckt i mig en påse bilar, en laktritspuck och en näve ostbågar. Blä. Men vissa dagar när allt känns kasst så har man rätt att svulla en stund. Nu längtar jag efter ljusare tider! ♥ Känner att VI behöver lite medvind...

  • Betala räkningar. Viktigt!
  • Fixa med hyresgästen. Viktigt! √
  • Göra inlämningsuppgift i matte. Viktigt!
  • Plugga företagsekonomi. Enormt viktigt!
  • Vattna balkongblommor. √
  • Hälsa på mamma. Viktigt! √
  • IKEA. √
  • Maila min läkare. Viktigt!
  • Färga håret. √
  • Städa.
  • Tvätta fönster.
  • Tvätta sjukt mycket tvätt. √
  • Lämna in cykel på reparation.
  • Söka nytt jobb.
Övrigt: Husvisning. Begravning.

Känner att jag skulle behöva prioritera mig själv mer. Ta hand om kropp och själ bättre. Så nu ska jag laga middag. Sen blir det fortsatt pluggande.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits